mandag den 12. september 2011

// NEW IN..

Jeg havde idag ikke andet at foretage mig, end at kører med min mor på arbejde. Hun er sælger, og kører derfor rundt til diverse supermarkeder. Nice to know: hun sælger slik! Mmm. Det er altid utrolig hyggeligt, og vi får snakket en hel masse (-: Hun bliver også altid før færdig, både fordi jeg hjælper hende inde i butikkerne samt fordi hun sidder og laver alt computer arbejdet mens jeg kører. Vi får også altid noget god frokost, og ofte også shoppet lidt (-: Derfor kom der så også lige et par nye ting med mig hjem idag (-; Mere præcist et par Essie neglelakker samt nogle Vagabond støvler. Billeder følger! 

717 LAPIS OF LUXURY

763 POWER CLUTCH

760 CARRY ON

VAGABOND - GRACE
Jeg glæder mig helt til at skulle have disse lækre støvler på!! Man går nemlig helt fantastisk i dem ((-: Det bliver mine vinterstøvler i år, jeg ved godt at der ikke er for i - men det har jeg andre par med. Man kan også sagtens tage et par tykkestrømper i, som jeg jo er stor tilhænger af! Nu kommer jeg jo heller ikke til at tilbringe så meget tid herhjemme nu til vinter, da jeg jo skal til Spaninen på guideskole. Det har jeg fortalt jer kort om tidligere, men jeg skal nok love jer at lave et indlæg om det inden at jeg rejser her den 4. Oktober (-: Skoene kan desuden købes her, hvis i skulle være intreserret (-:

Ingen kommentarer:

Send en kommentar