torsdag den 15. september 2011

// VIGTIGT!

Har i nu alle husket og stemme? Hver eneste stemme tæller, så husk det nu for pokker. Der er stadig en lille halv time endnu, så hvis i sidder derude og stadig ikke har fået det gjordt - så skynd jer og kom afsted. Det kan godt være at jeg er lidt af en nørd, men jeg syntes faktisk at det er virkelig spændene! Jeg glæder mig helt til de begynder og tælle op (-: Så er det bare at krydse fingre for at det er det rigtige parti der vinder.

For dem som endnu ikke har fået det gjordt, og heller ikke agter at gøre det - come on! I har absolut intet at brokke jer over hvis det ikke går som i syntes.. Det er hele Danmarks fremtid der er på spil? (Overdrivelse fremmer forståelsen - hæhæ)..

Er der andre af jer der har det ligesom jeg? Sidder klar ved skærmen klokken 9 præcis, og venter på at de første optællinger stille og roligt begynder at løbe ind over skærmen (-: Hvis ja, hvad syntes i så om denne her valg-omgang? Har i stemt? (-:

Ingen kommentarer:

Send en kommentar