mandag den 12. september 2011

// FØJ FOR EN WEEKEND!!

Okay, ligesom overskiften siger.. Så havde jeg en vild og voldsom weekend! (-; Fredag stod den som sagt på 20 års førdsesldag med en af mine efterskole veninder. Det var super hyggeligt, både selve fødsesldagen - men lige så meget at se nogle af de kære efterskole venner igen! Det sker alt for sjældent, desværre. Men når det så endelig sker, så får den derfor ikke for lidt! Der bliver både snakket, drikket, danset og fjollet. (-: Så skønt, så skønt. Efter fødsesldagen tog jeg med min roomie (hende som jeg boede sammen med på efterskolen, hvis i nu ikke er så meget inde i alt det efterskole slang) hjem, vi skulle nemlig tidligt op og til noget sko-halløj i roskilde. Det er noget gennem hendes mors arbejde, hvor de så får 30 % i udvalgte sko butikker. NICE! Derefter gik vi så rundt og kiggede i (det lyder forkert med i?? RET MIG) RO's torv, og sluttede af med en lækker frokost på Vivaldi inden turen gik hjem til mig (-:

Da vi så kom hjem til mig kom nogle af mine andre veninder, det var super hyggeligt og vi sad bare og snakkede indtil de sidste kom. Derefter begyndte vi så at ordne os, og gøre os lækre! (-; haha. Efterfølgende begyndte vi så at lave mad, vi skulle have ragelette. Mmm.. Det er altid lækkert, og en sikker vinder (-: Vi blev en smule tipsy inden vi tog videre! Først på under uret, og så videre på Celcius! Super god aften, hvor jeg først var hjemme igen da klokken var halv 7.. Søndagen blev bare brugt på at slappe af, og pleje mine tømmermænd. Deraf kommer overskriften.. FØJ!!!

Ja, nu kunne i jo lige så godt få lidt afvide om hele min weekend! (-; Lidt kedeligt måske, men super fed weekend alt i alt.. Havde i en god weekend? Fortæl endelig..

Ingen kommentarer:

Send en kommentar