lørdag den 20. august 2011

// GÅRSDAGENS LOOK


| Trøje fra Culture | Top fra MbyM | Trøje fra Culture | Jeans fra Acne | Wedges fra Gardenia |

Kære venner! Lige en update fra dagen igår. (-: Jeg startede med at stå tidligt op, fordi jeg havde lovet min mor at gøre huset rent inden at hun kom hjem. Men det var nu også meget fint, for det tjente jeg lige 300 kroner på (-; Derefter gjorde jeg mig i stand for at kører ind og hente min mor i lufthavnen. Desværre sad vi på vejen hjem fast i en trafik prop fra Københavh til Køge. Det tog over dobbelt så lang tid at komme hjem, så det var pænt træls )-: Anyway, så skulle jeg faktisk ikke hjem - men derimod hente min bror fra efterskolen. Så vi kørte hele den lange vej til Bogø - men det var nu dejligt at se den lille rod igen (-; Hihi. Da vi kom hjem hyggede vi bare et par timer, indtil jeg skulle i seng. Mit vækkeur ringende nemlig klokken 04:30 imorges da jeg skulle på job )-:


Ingen kommentarer:

Send en kommentar