lørdag den 20. august 2011

// DAGENS LOOK


| Trøje fra Vila | Unknow bluse | Jeans fra Tiger | Wedges fra Vagabond |


Som jeg nævnte i forrige indlæg var jeg oppe klokken 04:30 imorges for at tage på arbejde, og good damn det var en hård dag! )-: Jeg havde først fri da klokken var halv fem, så det var lige omkring 11 timer jeg var på arbejde. Derefter tog jeg direkte videre til min kusines 10 års fødsesldag, hvilket var super hyggeligt. Nu er jeg dog lige kommet hjem, og er totaaaaaaalt smadret! Så nu syntes jeg at min seng begynder at kalde på mig ((-; Mit vækkeur ringer nemlig IGEN klokken 04:30 imorgen, og der slipper jeg også først klokken halv fire - så jeg har endnu en lang dag i vente. (-: MEN! Det gælder bare om at se frem af, for det er jo dejligt når pengene tjekker ind på kontoen. Mmm.. Jeg glæder mig allerede :-D Hihi.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar