torsdag den 18. august 2011

// DAGENS LOOK


| Top fra Just Female | Trøje fra H&M | Nederdel fra H&M | Taske fra Kreta |

Idag har jeg igen været tidligt oppe.. I min verden er der snart ikke noget der hedder at sove længere mere! )-: Det elsker jeg ellers. Nej men grunden til at jeg var tidligt oppe idag var fordi jeg havde lovet at kører min far på hospitalet. Han skulle være på Parkens Privathospital klokken 07:15 fordi han skulle ind og opereras, så der sad jeg bare i fire stive timer og gloede. Det var dælme langtrukkent, for der var bare nada at foretage sig SAMT min telefon var løbet tør for strøm.. Yaay me! Resten af dagen er ellers blevet brugt på at gå tur med min baby-hund, og passe min faaaaar. Lille pus (-;

Det var faktisk ret slemt det han skulle have lavet. Han har ligesom mig nemlig fået lavet sit korsbånd - ja, faktisk i begge knæ for at det ikke skal være løgn.  Men den skrue som han så har i det ene knæ var begyndt at væske (hvordan pokker det kan lade sig gøre må guderne vide). Det betød så at han havde en stor bule ud under knæet, ret så ulækert. (-; Men derfor skulle han have skruen fjernet, og får at de så kunne sætte noget andet ind i hulet istedet, skulle de save noget knogle af lårbensknoglen. Så da han vågnede op havde han så stærke smerter at jeg ikke kunne få ham med hjem, de blev nød til at give ham flere gange smertestillende samt lægge en blokade. Det var skisme ikke sjovt at se på..

Nok om det! Så vil jeg også lige informere jer om at de neglelakker jeg roste forleden dag, dem som fik neglelakken til at krakelere, er utrolig svære at fjerne. Det sidder dælme fast! Men stadig, så syntes jeg at det er det værd ((-:

Ingen kommentarer:

Send en kommentar