søndag den 18. september 2011

// SO SORRY..

Kære læsere!
Jeg vil rigtig gerne undskylde for at jeg har været fjern i nogle dage, uden at have sagt det på forhånd. Men lige pludselig syntes jeg bare alt blev så hektisk.. Jeg havde den mest mærkelig og vilde dag på arbejdet i fredags, helt sindsygt! Og jeg syntes bare at min weekend er gået så stærkt.. )-: Men det syntes man vel næsten altid.. Eller er det bare mig der har det sådan? Anyway, kort resume af weekenden! Fredag efter arbejde kom min veninde M og hentede mig, vi skulle have en rigtig hygge-aften. Faktisk så var det noget af min fødsesldagsgave jeg fik af hende sidste år, som vi først fik brugt nu. (-; Men ihvertfald så var vi ude og spise rigtig god kinesisk mad, og efterfølgende i biografen for at se Crazy, Stupid love. Den var altså skide skæg! Har i set den før?



Når, men så lørdag skulle jeg jo som jeg har nævt før til 20 års hos en af mine efterskole veninder. Det var bare SÅÅÅ dejligt og hyggeligt at gense dem alle sammen! Gæsterne var både en blanding af familie, venner hjemme fra, fra hendes folkeskole, fra hendes gymnasium og så fra efterskolen - og vi skulle jo selvfølgelig blandes ved bordene. TYPISK! Jeg er nok lidt generet, i sådan nogen situationer. Men jeg fik en rigtig god plads, mellem to af mine venner, og skråt overfor C som jo holdte festen. Pointen var at jeg sad perfekt! Jeg fik både trukket stolen ud når jeg skulle side, mit glas blev fyldt op konstant, tørt om munden (den del vender jeg lige tilbage til), og armen altså.. you name it. Det skal altså også lige siges at en af dem læser til tjener, så der var stil over det (-; Faktisk, syntes jeg lige at det så er værd at nævne, at han blev nummer 1 til DM i tjenerelev, og nummer 2 til det nordiske.. (-; Men for så lige at komme tilbage til det med at blive tørt om munden, så havde vi hver fået nogle små opgaver placeret under vores tallerken. Og ham jeg sad ved siden af havde så fået den med at han skulle tørre sin sidekammeret rundt om munden mindst to gange under middagen. Altså MIG!Ærligt, jeg havde lyst til at pande ham en hver gang :-D Jeg tænkte bare hvad fanden foregår der her??? Haha. Ej men så sjovt da jeg så endelig får det afvide!!

Jeg var dog lidt mere heldig, tak C! "Sørg for at isterningespanden hele tiden er fyldt op" . Den var skisme nem, og det var skønt! Der var også en eller anden random gut som havde fået en med at han skulle kysse sin borddame på kinden, og efterfølgende tage hende på låret! :-D Det er så lige værd at nævne at han IKKE kendte hende i forvejen..  Når men alt i alt, en virkelig god aften! (-;

Idag søndag har jeg så været til barnedåb, som også gik rigtig godt :) Det var på en go-kart bane, så der blev også kørt en smule. Virkelig fedt! Men venner, det er lige gået op for mig at jeg snart har skrevet en hel lille roman. Så nu vil jeg skåne jer for resten, og stoppe her. Et sidste spørgemål: Er de kedelige de her indlæg, hvor jeg fortæller om min weekend eller uge? Vær endelig ærlig! Det er altid rart med noget feedback! (-:

Ingen kommentarer:

Send en kommentar