mandag den 19. september 2011

// EFTERÅR HOS H&M..

Det skal ikke være nogen hemmelighed at jeg er helt tosset med strik, og de skal helt både være store, tykke OG vamsede (-: Så da jeg lige sad og surfede rundt på H&M's hjemmeside, fandt jeg en klar favorit, som jeg bare MÅ have fingrene i (-; Den ville passe perfekt i mit skab! Den fås både i en lys beige, en mørkegrå, en vinrød samt i en congac-farvede salgs, og ligger til den lækre pris af 299,- Så er det bare hvilken farve at det skal være.. Vinrød eller mørkegrå?? Men vent! Den beige er jo også super fin?! Det bliver vist et svært valg..

I kan se de forskellige valgmuligheder på de følgende billeder.. Og finde dem i deres onlineshop lige her. 




Hvad siger i? Ser de ikke bare helt fantastiske ud? Det er sådan nogen som gør vinteren til en fantastisk tid!! Mer af det (-;

Ingen kommentarer:

Send en kommentar