torsdag den 1. september 2011

// Efteråret kalder..

Jeg syntes, ligesom jeg er sikker på at mange af jer syntes, at sommeren er gået alt for stærkt! Det er den tid på året som altid drøner afsted, for det er der hvor at man har mest ferie (-; MEN! Hvor blev sommervejret af? )-: Det fik vi ikke lov at se meget til, desværre.. Når, men når det nu ikke kan være anderledes - så må vi vel hellere se at komme i lidt efterårs stemning! Sommeren er en dejlig tid på året, men efteråret er mindst lige så dejlig, syntes jeg. Og ikke kun fordi at det er tiden for min fødsesldag, men ligeså meget fordi at det er tiden for ture i skoven, med strik og gummirøjsere på! Det er en rigtig hyggetid, ligesom vinteren er. (-: I like! 

Når men i anledning af efteråret, er jeg hoppet i et rigtig efterårssæt! (-: Sennepgul, marineblå og sort er en fantastisk farve kombination - mer' af det!! 


| Sennepsgul trøje fra Vila | Top fra Samsoe Samsoe | Skirt fra Vanessa Bruno |

Ingen kommentarer:

Send en kommentar