fredag den 2. september 2011

// De glade sømand!



Dagen idag byder først på lidt arbejde, og så efterfølgende Køge festuge. Jeg ved ikke om i kender den, men det er en musik festival midt i Køges centrum. Der er en super god stemning, og det er som altid super hyggeligt! Hvis i skulle have lyst - kan i se deres program her. Desuden skal det lige nævnes at der er fri entre! Så hvis i skulle have lyst, kan jeg i hvert fald varmt anbefale jer at besøge Køge enten idag eller imorgen. Idag er det De Glade Sømænd som trækker mig dertil, jeg syntes at de er suuuuper fede! De forstår bare at gøre noget ekstra - super fed performing. Nu har jeg nemlig efterhånden set dem et par gange! (-; Men hvis i ikke kender dem, eller blot er lidt nysgerige - kan i se deres hjemmeside her, eller hører nogle af deres sange her. (-:

Jeg tror ikke at jeg får blogget mere før muligvis søndag aften, ellers så først på mandag (-: Jeg har nemlig arbejdsweekend, og skal passe mine to små kusiner imorgen aften - hvilket betyder at jeg først er hjemme på søndag! Men i må have en fantastisk weekend venner, og så ses vi på søndag/mandag! (-; Knus.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar