tirsdag den 30. august 2011

// NEW IN

I søndags var jeg på det blå marked, med min mormor og min bedste veninde M - hvilket iøvrigt var super hyggeligt!! Men pointen var at jeg fik købt nogle nye ting, som jeg syntes at i skulle se (-; For jer som ikke ved hvad det blå marked er, kan jeg fortælle jer at det er et kæmpe stort kræmmermarked med beliggenhed i Haslev. Mere præcist, citeret fra deres hjemmeside:

"Du kan slå en god handel af med mere end 200 kræmmerne, hver eneste weekend året rundt fra kl. 10 til kl. 17. Du skal bare besøge Det Blå Marked i Haslev på Midtsjælland eller i jyske Låsby ved Århus og opleve den fantastiske atmosfære. Det Blå Marked er Skadinaviens største og ældste, indendørs kræmmermarked, Her finder du et kæmpe udvalg af antikviteter, bøger, legetøj, tøj, madvarer og mange, mange andre spændende ting. Bliver du sulten undervejs, tilbyder vi et godt måltid mad til en fornuftig pris."

Der er både nye såvel som brugte ting. Der er simpelthen så hyggeligt, og en helt fantastisk atmosfærer - så hvis i ikke har været der endnu - kan jeg kraftigt anbefale jer at prøve det! Der er både gratis indgang, og gratis parkering - så penge kan ikke være problemet (-; I kan besøge deres hjemmeside her.

Og så et kig på mine køb.. 



Den første ting jeg fik med mig hjem, var en gammel taske i brunlige nuancer. Størrelsen er perfekt - lidt for lille til at have en masse ragelse i men tilpas stor til at have de vigtigste ting i. Det bedste er nærmest prisen, som jeg fik pruttet ned på en 20'er. Det var sku lige til at overskue! Hihi. (-;


Og den anden ting som jeg fik smuttede med hjem, var det her glas med små guld kugler i. Jeg tror meningen med dem er at de skal strøs ud over et kort, sådan meget dekorativt - men min plan er at prøve at mixe det med noget neglelak. Okay - det lød meget bedre i mit hoved??! :-D Anyway - vi får se. Jed skal nok lægge billedere op, hvis det bliver fedt. 



Derudover fik jeg også en lille ting af min mormor, som hun fik lusket med hjem uden at jeg så det (-; Hun er en snedig, men dejlig dame! Det er en lille glasfigur formet som en skildpadde. Den er bare så sød, og jeg er helt vild med den. Det er lidt svært at se på billedet (-: Desuden fik M en elefant af hende, som at hun også var helt vild med. Mange tak til momse. 

Slut for nu! See ya. 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar