mandag den 29. august 2011

// NEW IN

I fredags skulle jeg til Faxe for at hente et smykke som jeg havde bestilt hos dem, og ja.. Det var da sidste gang at jeg nogen siden satte mine ben i den butik! Det hele startede med at jeg i studentergave fik magurit haldskæden og øreringene af mine forældre, dog bare i den forkerte serie. Så vi kørte ned for at bytte det, og hun bestilte det hjem i den serie som jeg ønskede mig. Da jeg så igen skulle ned og hente det, krævede hun pludselig flere penge end det vi havde regnet med. Og ja, for at gøre en lang historie kort - så har hun nu snydt os for 500 kroner! Ikke fordi at det er så mange penge, men det er nok.. Så lige pt har jeg kun fået halskæden, men så får jeg også øreringene senere hen, siger min mor (-;

Desuden fik jeg også købt et par få andre ting..









Ingen kommentarer:

Send en kommentar